Aku Kembali

Thursday, September 23, 2010 by aiyqosim
BismiLlah, wasSolatu wasSalamu ala RasyluLlah...


Setelah 2 minggu lebih tidak menulis apa-apa dalam blog atas sebab-sebab tertentu, even tak sempat pon nak blog-walking dalam masa 2 minggu ni, maka hari ini insyaAllah akan mula kembali ke blog.


Tak tahulah apa pandangan orang terhadap blog ni, dan juga siapa lah yang sudi baca blog ni, maklumlah, baru 3 bulan berkecimpung dalam dunia blogging & penulisan.


Masih tak dapat momentum lagi untuk tulis apa dalam blog ni. Apa genre blog, apa isi yang nak disampaikan, susunan idea, gaya bahasa, dsb... Tapi takpe, dengan petua dan nasihat daripada beberapa orang sifu blog antaranya, effy saiful (yang famous tu), dan ayu amiza, dan nasihat teknikal dari hazwan salleh, serta ramai lagi, saya akan cuba meneruskan blog ini sampai saya rasa malas atau takda idea lagi, insyaAllah.


Kuliah sudah pun bermula, jom kita mulakan langkah dengan nama Allah dan Selawat ke atas Nabi Muhammad SAW, moga-moga kita berjaya dan mendapat berkat.


Tahniah saya ucapkan kepada sahabat-sahabat yang berjaya menempuh ujian durr thani dengan jayanya, dan kepada yang kurang bernasib baik ingatlah semua itu ada hikmahnya, mungkin sudah termaktub di Luuh Mahfuuz bahawa anda memerlukan 2 tahun usaha untuk melepasi 3rd year(contohnya), tetapi anda baru usaha setahun, maka janganlah berputus asa, sebab kejayaan tiu dah ada di Luuh Mahfuuz, cuma baru separuh jalan. Maka lengkapkanlah jalan itu, insyaALlah Allah bersama kita semua...


Doakan saya, ibu ayah saya, keluarga saya, sahabat-sahabat saya, guru-guru saya, dan diri anda sendiri, semoga kita semua berjaya, JazakumuLlah...


Sekian dahulu, nantikan post seterusnya ya~


gambar : credit to Zakwan Yahya atas shot yg mantopp! JZKK

Wassalam,

AIY @ Bangi
Posted in Labels: | Comments
Related Posts with Thumbnails

Apture